• banner

Reguli di funziunamentu di sicurità per i generatori diesel

1.Per u generatore alimentatu da u mutore diesel, u funziunamentu di u so mutore deve esse realizatu in cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di u mutore di combustione interna.

2.Prima di inizià u generatore, verificate attentamente se u cablaggio di ogni parte hè currettu, s'ellu i pezzi di cunnessione sò fermi, s'ellu a spazzola hè normale, s'ellu a pressione risponde à i requisiti, è s'ellu u filu di terra hè bonu.

3.Prima di inizià, mette u valore di resistenza di u reostat di eccitazione in a pusizione massima, scollega l'interruttore di output, è u generatore cù embrague disconnect l'embrague.Avviate u mutore diesel senza carica è eseguite bè prima di inizià u generatore.

4.Dopu chì u generatore cumencia, fate attenzione à s'ellu ci hè un rumore meccanicu, vibrazioni anormali, etc. Quandu a cundizione hè normale, aghjustate u generatore à a velocità nominale, aghjustate a tensione à u valore nominale, è dopu chjude u switch di output à u putere fora.A carica deve esse aumentata gradualmente per sforzà per un equilibriu trifase.

Cumu sceglie un mercatu di generatori diesel adattatu2

5.Tutti i generatori pronti per u funziunamentu parallelu devenu esse entrati in un funziunamentu normale è stabile.

6.Dopu avè ricivutu u signale di "pronta per a cunnessione parallela", aghjustate a vitezza di u mutore diesel basatu annantu à u dispusitivu sanu, è accende in u mumentu di a sincronizazione.

7.Durante u funziunamentu di u generatore, fate assai attente à u sonu di u mutore è osservate se l'indicazioni di diversi strumenti sò in u range normale.Verificate se a parte di u funziunamentu hè normale è se l'aumentu di a temperatura di u generatore hè troppu altu.È fà i registri di l'operazione.

8.Durante l'arrestu, prima riduce a carica, restaurà u reostat di eccitazione per minimizzà a tensione, dopu tagliate l'interruttori in sequenza, è infine ferma u mutore diesel.

Cumu sceglie un mercatu di generatori diesel adattatu 3

9.Per u generatore mobile, u quadru deve esse parcheggiatu nantu à una basa stabile prima di l'usu, è ùn hè micca permessu di spustà durante l'operazione.

10.Quandu u generatore hè in funziunamentu, ancu s'ellu ùn hè micca eccitatu, deve esse cunsideratu cum'è tensione.Hè pruibitu di travaglià nantu à a linea di uscita di u generatore rotativu, toccu u rotore o pulisce a manu.U generatore in funziunamentu ùn deve esse coperto cù tela.

11.Dopu chì u generatore hè rivisionatu, verificate currettamente s'ellu ci sò arnesi, materiali è altri sundries trà u rotore è u slot di stator per evità di dannà u generatore durante u funziunamentu.

12.Tutti l'equipaggiu elettricu in a sala di a machina deve esse messa in terra in modu affidabile.

13.Hè pruibitu di stack sundries, inflammables è splusivi in ​​a sala di machini.Eccettu u persunale di turnu, nisun altru persunale ùn hè permessu di entre senza permessu.

14.A stanza deve esse dotata di l'attrezzatura di u focu necessariu.In casu d'incidenti di u focu, a trasmissione di l'energia deve esse fermata immediatamente, u generatore deve esse disattivatu, è u focu deve esse spentu cù l'extintore di diossidu di carbonu o di carbon tetrachloride.


Tempu di post: 09-09-2021