• banner

Novu ambiente, novu principiu |EAGLE POWER si move in una nova fabbrica, apre un novu viaghju!

apre un novu viaghju 1

Dapoi u stabilimentu di EAGLE POWER MACHINERY (JINGSHAN) CO., LTD., U voluminu di l'affari hè aumentatu annu per annu, è u mercatu hè in espansione, a pianta originale ùn hè stata capace di risponde à i bisogni di produzzione attuale.Per risponde à i bisogni di u rapidu sviluppu di a nostra cumpagnia, per rializà l'espansione generale è a trasfurmazioni di l'impresa, è per aghjurnà in modu cumpletu l'imaghjini di a marca, a nostra cumpagnia hà iniziatu piani intensivi di pianificazione, cuncepimentu, trasfurmazioni è trasferimentu.

apre un novu viaghju 2
apre un novu viaghju 3
apre un novu viaghju 4

In stu prucessu di trasferimentu, tuttu u persunale di EAGLE POWER MACHINERY portanu avanti u "superà e difficultà, aiutendu l'altri, unisce cum'è unu" spiritu, cù solu a mità di u tempu, implementà a linea di produzzione di l'attellu, e facilità formanu un inseme cumpletu di equipaghji, materiali. è u persunale si move, hà finitu u situ di trasferimentu pulitu à u stessu tempu, hà custruitu rapidamente a nova fabbrica à u standard.

apre un novu viaghju 5
apre un novu viaghju 6
apre un novu viaghju 7

U trasferimentu di a pianta hè una nova tappa in a storia di u sviluppu di EAGLE POWER MACHINERY.A nova fabbrica hè custituita da un attellu di grand machine è un attellu di ricambi.L'edificiu di l'uffiziu è u dormitoriu sò in custruzzione.L'altezza di l'attellu hè spaziosa è luminosa, chì pò risponde à ogni tipu di esigenze di produzzione.

apre un novu viaghju 8
apre un novu viaghju10

Attualmente, EAGLE POWER MACHINERY (JINGSHAN) CO., LTD.A nova pianta hè entrata in u statu di pruduzzione nurmale, affruntà u futuru cù una nova attitudine è esigenze più altu, attraversu e novi sfide, versu un novu piccu!

apre un novu viaghju10

Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022