• banner

Tempu di mantenimentu di u mutore diesel

Per migliurà l'efficienza di u gruppu di generatori diesel è allargà a so vita di serviziu, hè necessariu di fà l'ispezione di rutina.Intantu, secondu l'usu attuale di u gruppu di generatore di diesel è u statutu di u funziunamentu, avemu ancu bisognu di mantene u mantenimentu di ogni ghjornu per assicurà chì pò furnisce una bona putenza in emergenza.

Tempu di mantenimentu di chjave di u mutore diesel

L'elementu di filtru 1.Diesel deve esse rimpiazzatu per 60 ore dopu à u primu usu cumulativu di travagliu, è per 250 ore dopu.

novu (1)

2. Elementu di filtru di carburante deve esse rimpiazzatu per 60 ore dopu à u primu usu cumulativu di travagliu, è per 250 ore dopu.

novu (2)

3. Elementu di filtru di l'aria deve esse rimpiazzatu per 300-600 ore secondu l'usu attuale di a macchina.

novu (3)

4. L'oliu di motori diesel deve esse rimpiazzatu per 60 ore dopu à u primu usu cumulativu di travagliu, è rimpiazzatu ogni 250 ore dopu.Se a macchina ùn hè micca spessu usata, solu rimpiazzà ogni sei mesi.

novu (4)

Eagle Power Machinery (Jingshan) Co., Limited furnisce tutti i pezzi di ricambio originali, sè avete bisognu di guida tecnica o altru serviziu, ùn esitate micca à cuntattateci, pruveremu di furnisce u megliu serviziu di qualità.AttraversàGoogle.ci ponu cunsultà direttamente


Tempu di post: 09-09-2023