• banner

Cosa hè un Genset?

Quandu avete principiatu à spiegà l'opzioni di energia di salvezza per a vostra attività, a casa o u situ di travagliu, puderete vede u terminu "genset".Cosa hè esattamente un genset?È per chì serve ?

In poche parole, "generatore" hè l'abbreviazione di "generatore".Hè spessu usatu intercambiablemente cù u terminu più familiar, "generatore".Hè una fonte d'energia portable chì usa un mutore per generà electricità.

A cosa serve un genset?

A sucietà muderna ùn pò micca curriri senza elettricità.Da u Wi-Fi è e cumunicazioni à l'illuminazione è u cuntrollu di u clima, l'imprese è e case necessitanu un flussu constante di putere per funziunà.

Generatoripò aghjunghje una strata extra di sicurità in casu di guasi o interrupzioni di energia.I generatori di standby ponu mantene i sistemi critichi in funziunamentu in strutture mediche, imprese è case in casu chì a putenza di utilità sia sbattuta.

I generatori ponu ancu furnisce un alimentazione autònuma in lochi remoti fora di a rete elettrica.Questi includenu siti di custruzzione, campeggi, zoni rurale, è ancu mine in profondità sotterranea.Permettenu à e persone di sfruttà u putere per custruisce, spiegà o vive fora di a strada battuta.

Ci sò diversi tipi di generatori elettrici.Tutti anu cumpunenti simili, necessitanu qualchì tipu di carburante, è sò posti in un quadru di basa.Ma ci sò ancu alcune differenze chjave.

Cumu funziona un genset?

I generatori elettrici travaglianu in modu simili à quelli chì facenu e vitture.Hanu un "prime mover" (mutore) è un alternatore.

U mutore converte un carburante cum'è gasoline, diesel, biogas, o gas naturale (energia chimica) in energia meccanica.

L'energia meccanica gira u rotore di l'alternatore per creà energia elettrica.

L'alternatori sò dui parti: un rotore è un stator.Quandu u rotore gira, un campu magneticu trà u rotore è u stator crea tensione (induzione elettromagnetica).

Quandu a tensione nantu à u stator cunnetta à una carica, crea un currente elettricu stabile.

Parechje case è imprese trovanu l'usu di gensets per esse inestimabili perchè quandu u putere hè pruduttu, pò esse immediatamente utilizatu.Gensets mette in modu efficace a fine à qualsiasi disrupzioni per a perdita di putenza.

AC vs DC gensets: Chì ghjè a diffarenza?

Tutti i generatori utilizanu induzione elettromagnetica, ma diverse configurazioni ponu pruduce dui tipi di energia elettrica - corrente alternata (AC) o corrente diretta (DC).

A maiò parte di i gensets sò u tipu AC, ma vale a pena cunnosce a diferenza.

Cum'è u so nome implica, a corrente alterna cambia a direzzione.Oscilla avanti e indietro decine di volte per seconda.L'electricità AC pò viaghjà à una alta tensione, facendu utile per a spedizione à longa distanza nantu à a reta elettrica.Un trasformatore "diminuisce" a tensione per un usu più chjucu.I generatori AC sò aduprati per guidà i picculi mutori, l'apparecchi domestici, l'urdinatori è l'equipaggiu d'uffiziu.

A corrente diretta scorri in una sola direzzione à una tensione più bassa.Si ferma coherente da u generatore à a destinazione finale.I generatori DC alimentanu i mutori elettrici à grande scala (cum'è sistemi di metro), banche di batterie è cellule solari, è luci LED.

Chì sò i cumpunenti di un genset?

I gruppi di generatori sò generalmente questi cumpunenti:

Motore / mutore.U cumpunente primariu di u genset, funziona cù carburante.I boni motori sò custruiti abbastanza forti per risponde à a dumanda è funziona in cundizioni avversi (vale à dì, u malu tempu).

Alternatore.Stu cumpunente converte l'energia meccanica in electricità;senza ellu, ùn ci hè micca putere.

Panel di cuntrollu.Questu agisce cum'è u "cervellu" di u genset, cuntrullendu è regulendu tutti l'altri cumpunenti.

Sistema di carburante.Stu cumpunente hè custituitu da i tanki di almacenamento è i tubi chì mandanu carburante à u mutore.

Regulatore di tensione.Questu cuntrolla a quantità di tensione chì u genset produce è cunverte un currente A / C in un currente D / C.

Quadru di basa / alloghju.U quadru di basa sustene u generatore è mantene i cumpunenti inseme.Serve ancu com'è un sistema anti-vibrazione è di messa in terra, è pò esse o ùn ponu micca u cisterna di carburante.Pò esse stallatu nantu à roti per fà lu portable.

Meccanismo di pull-cord o batteria.Una scintilla iniziale hè necessaria per inizià u prucessu di combustione di un generatore portatile.Questu accade di solitu per mezu di un mecanismu di corda di tira (cum'è un tosaerba) o un mutore di starter alimentatu da una batteria DC.

Interruttore di trasferimentu manuale o automaticu.L'interruttore di trasferimentu dirige u putere trà a fonte principale (potenza di utilità) è l'ausiliare (u generatore).Questu mantene u flussu di l'electricità coherente è impedisce interruzioni periculosi.

Scatola di deflettore o cassa.Spessu fattu d'acciaio inossidabile, stu cuntinuu reduce u rumore, impedisce a corrosione, è facilita u flussu d'aria per rinfriscà u mutore.

I generatori ùn anu micca bisognu di mantenimentu intensivu, ma hè impurtante per capiscenu i so miccanismi interni.In questu modu, pudete eseguisce u mantenimentu preventivu è generale in quantu necessariu, inseme à sapè cumu per urdinà pezzi di rimpianu.

Chì sò i tipi di gensets?

I generatori venenu in diverse dimensioni è ponu utilizà diverse fonti di carburante.I seguenti sò i diversi sistemi di carburante di u generatore, cumpresi i pro è i contra di ognunu.

Generatori di benzina

I generatori di benzina sò l'opzione più populari perchè a benzina hè prontamente dispunibule.I gensets operati da gas sò ancu bassi nantu à a scala di prezzu, è sò estremamente portable.

In ogni casu, u tempu d'utilizazione per un genset di gasu pò esse di corta durata è carburante inefficient.A benzina ferma viable in almacenamiento per circa un annu.Ma hè ancu altamente inflammable, chì puderia creà un periculu in certi ambienti.

Generatori diesel

I motori diesel sò più putenti cà i motori à benzina.U carburante diesel hè ancu menu inflammable, è a dispunibilità di questu hè abbastanza diffusa.Cù mantenimentu propiu, i gensets diesel ponu durà assai tempu.

I svantaghji maiò sò chì u carburante diesel hè bonu solu per circa dui anni, è l'usu estensivu diventa caru.I motori diesel creanu ancu emissioni pesanti.

Generatori di biodiesel

U biodiesel hè una mistura di diesel è altre fonti biologiche, cum'è grassu animali o oliu vegetale.Siccomu brusgia cù emissioni di petroliu più bassu, hè più ecologicu, creendu menu rifiuti è una impronta di carburanti fossili più chjuca.

Un grande svantaghju, però, hè u nivellu di rumore assuciatu cù i mutori di biodiesel.

Opzioni à bassa emissioni

I generatori ponu ancu esse gestiti cù l'opzioni di bassa emissioni, cumpresu u gasu naturale, u propanu o l'energia solare.

U gasu naturale hè largamente dispunibule è assequible, è pò esse ghjustu da e riserve di shale, chì significa micca ricariche.Tuttavia, u grande svantaghju hè chì un generatore di gas naturale ùn hè micca facilmente portable è hè caru per installà.

U propanu brusgia pulitamente è hà una longa durata, ma hè ancu estremamente inflammable.I costi di stallazione sò più alti, è questi generatori brusgianu trè volte più di carburante chì quelli chì funzionanu cù diesel.

I generatori solari sò caricati da u sole, cusì l'impronta di carburanti fossili hè inesistente, è l'operazione hè simplice.L'inconveniente quì hè u fornimentu energeticu limitatu.Inoltre, u tempu di carica hè lentu;s'ellu ùn hè micca abbastanza carica hè almacenata, un fornimentu di carburante erratic puderia esse disruptive.

I picculi generatori di salvezza di a famiglia generalmente utilizanu a benzina, ma i generatori industriali più grandi sò generalmente in diesel o gas naturale.

Taglie di genset è usi

I generatori anu una varietà di putenzi di putenza è velocità di u mutore.Puderanu esse solu o esse cunnessi à l'edificazioni.Certi generatori portatili anu roti o sò muntati nantu à rimorchi per pudè esse rimorchi da un locu à l'altru.

Quandu sceglite un genset, vi vulete esaminà e caratteristiche cum'è a generazione di energia, l'efficienza di carburante, l'affidabilità è a custruzzione robusta.

A capiscitura di a putenza elettrica hè ancu utile: a pruduzzioni hè misurata in watts o kilowatts.I generatori più grande ponu pruduce più electricità, ma anu un cunsumu di carburante più altu;in ogni modu, i generatori più chjuchi ùn ponu micca pruduce u putere chì avete bisognu.

Una solida cunniscenza di i vostri bisogni di energia hè chjave per aiutà vi sceglie un genset di qualità.

Benefici di i gensets

Se a vostra casa o l'affari hè servita da centrali o linee di energia anziane, allora site familiarizatu cù disrupzioni.Hè u listessu s'è vo campate o travagliate in una regione propensa à l'avvenimenti climatichi estremi cum'è uragani o tempeste.

Perde u putere significa chì sì effettivamente chjusu.Per l'imprese, ogni interruzzione o downtime pò purtà à grandi perdite finanziarie.

In cunseguenza, ci sò numerosi benefici assuciati cù l'usu di un genset.

Pò esse usatu cum'è fonte di energia primaria o di salvezza.

Serve cum'è a fonte principale di putere per i prughjetti di custruzzione o operazioni remoti.

Funziona cum'è una fonte di energia d'emergenza in casu di una mancanza di energia inespettata di a rete.

Fornisce a prutezzione contra i brownouts, chì ponu esse disruptive.

Produce un risparmiu per i zoni induve a dumanda di griglia di punta hè alta - è, per quessa, costosa.

I generatori di energia d'emergenza furniscenu una putenza affidabile per evità perdite finanziarie è violazioni di sicurezza.Puderanu ancu prevene a perdita di vita in ospedali è case di anziani.A maiò parte di l'imprese si basanu nantu à i gensets per facilità l'impatti negativi di una mancanza di energia.Questu li aiuta à cuntinuà à travaglià, ancu in i tempi difficiuli.

Avè un genset prontu in casu di una disrupzione di l'energia pò esse un salvatore, à volte literalmente.È ancu in situazioni chì ùn sò micca abbastanza di vita o di morte, un genset pò assicurà operazioni fluide senza interruzzione.


Tempu di Postu: Aug-24-2022